💛GroenVanGoud💛

Vuur mooi bedreigend
Als een vulkaan
Van puur vuur
Als een grote arend

Langzaam langs
Bomen
Bomen van mijn
Dromen

In vuur in vlam
Mijn ziel
Doet zeer en lam
Gekleurde vleugels
Vliegen weg

Ik stap rustig op
Op zwarte parels
Van vleugels

Mijn tranen
Vallen langzaam
Heel rustig
Een heilzaam
Op moeder aarde

Als een groeiende
Wortel
Langzaam kijk ik
Omlaag
Mijn tranen verspreiden
Een groene plaag

De bomen uit
Mijn dromen
Ik zie ze langzaam
Weer komen

Van vuur naar
Groen van tranen
Op mijn grote
Zwarte parel varen

Groeide rustig
Een prachtige
Woud
Onder vleugels
Van goud

La Brujitaaa

image

image

image

image

17 gedachten over “💛GroenVanGoud💛

  1. schitterende magie; —
    in beelden en woorden
    vliegt het hart uit
    zonder angst voor pijn
    om de vrijheid te tonen
    voorbij de tijd

  2. I have tried to write a poem just for your raven
    I hope it was translated properly.
    Op mijn berg zijn twee adelaars . Ze niet bij me blijven .
    Als je raaf bij je blijft .
    Maar mijn adelaars vallen in de wind .
    Ze varen als wolken op de wind .
    In kringen steeds hoger en hoger .
    vervolgens te laten vallen op de grond en weer opstaan
    te nemen naar het nest het leven voor adelaars van volgend jaar .
    Mijn adelaars niet bij me blijven .
    Maar ze blijven ,

  3. I don’t speak the language (it looks northern european) but I like the art. Thanks for the “like” on the O’Keeffe article. I am now following you and will link you in my blogroll.

Plaats een reactie