Twinkelwoorden

Samen zijn wij
Een grote woorden
Klittenpinkenbreiii
Het twinkelt van ons af
Met een snelle mooie draf
Hoe is het mogelijk
Dat ik dit doe
Ik weet niet hoe
Ik zie de letters dansen
Door het heelal
Pak ze zachtjes
Allemaal

image

6 gedachtes over “Twinkelwoorden

      1. Hi…. hw u doing? … Is there any section where in bloggers cn chat on wordpress😉

        Your poems are really very nice

  1. Fijn dat je dit weblog startte vrouw;
    ik had niks van je nodig en wat je geeft
    is meer dan ik had kunnen vragen.
    Wees daar gerust op,
    ik zal me wel even rustiger houden,
    niet in het leven,
    maar naar jou, want je hebt alles al gegeven
    en wellicht ben je bang dat ik iets vraag.
    Dat is niet zo.
    Je maakt me blij.

Geef een reactie

