♥Eigen De Wijs ♥ Ja Wij ♥

Wie o wie
Ik zeg jij
Want jij bent
Jij
Eigen de wijssss
Geeft zijn prijs
Aan een
Toverboom
Wordt jij
Niet loom
Laat het kersje
Maar hangen
En laat een nieuw
Leven
Het volgende
Vangen
In de bloesem
In jou boezem
Daar heel diep
Zit dat kersje
Met bijzondere
Leuke versjes

La Brujitaaa

image

Een gedachte over “♥Eigen De Wijs ♥ Ja Wij ♥

  1. Lieve mooie wijze vrouw,
    deze nacht ontdekte ik een bijzonder meisje
    met de integriteit die me aan je deed denken;
    ik deel deze niet omdat ik je vergelijk met een ander,
    ik deel deze omdat ik weet dat je me altijd hoort.
    Je bent een onnoemelijke Schat en mijn tranen zijn schoon.

    ( Ik heb zelf komend filmpje nog niet gezien
    en droom even dat we hetsamen gaan bekijken
    want je bent zo mooi! )

    Ik zei onlangs tegen een broer dat internet niet zimar digitale nummers is
    omdat ik een vrouw ken die zo mooi is dat toen ik haar dat zei zei:

    bukken!
    ik zei dat bukken nog niet zo makkelijk was bij zoveel schoonheid
    waarop zij antwoordde: loslaten is het mooiste wat er is!

    ik heb je gehoord Lieve
    ik zend je mijn Hart

Geef een reactie

