●º●Grijpdekleur●º●

Ik voel me groen
Om wat te doen
En toen kwam blauw
En gaf me een dauw
toen zag ik geel
En ik maakte
Een mooi geheel
Rood kwam voorbij
En vertelde me
Ik ben zo blij
Kom we gaan naar
Paars
Naar de verzamelaars
Daar zijn nog meer
Kleuren
Die mij zeggen
Hoe ik deze rijmpje
Niet uit moet leggen

La Brujitaaa

image

35 gedachtes over “●º●Grijpdekleur●º●

      1. Ik zag nog net een komma ontbreken in mijn laatste post, die ga ik er zo bij zetten, maar jij gaat voor, want jij lijdt niet aan vorm.

      1. volgens mij was het zenleraar weet ik veel wie die ook zei dat spontane speech beter is dan dat gevogel binnen grammatica; verstaan is verstaan nietwaar.

      1. In 1982 ontdekte ik de man via het boekje ´Zen-begin, eindeloos met zen beginnen´ en vandaag ben ik nog geen steek verder. En toch ziet alles er anders uit. Amazing man!

      1. Oké, dan houden we die stadsmuren in stand en als je meer wilt communiceren heb je altijd mijn emailmogelijkheid. Heb net een gedicht over de kwestie in aanslag; ga deze zo publiceren.

      1. Mooie bedel?
        Dank je, ik zie het steeds weer.
        Wat is het verschil tussen schoonheid en verlangen?
        Ik zou zeggen: dat de schoonheden samen komen.
        Maar begeerte is altijd verdacht heb ik begrepen.
        Toch zie ik u graag.

Geef een reactie

