◀º•▶VluchtVanLucht◀•º▶

Luister niet
Naar je hart
Maar daar
Boven
Bij je ogen
Zeg verstand
Haal mijn
Illusie
Uit mijn mooie
Bruine ogen
Zet me mooi
Zonder plooi
En laat me landen
Op een wolk
Die verdampt
Zonder illusie lucht
Ja dat was
Een mooie vlucht

La Brujitaaa

image

image

image

13 gedachtes over “◀º•▶VluchtVanLucht◀•º▶

      1. Although I can’t speak Dutch, I read and follow it easily… many South Africans have some far reaching roots in Europe, particularly from the Netherlands, France and Germany🙂

  1. Prachtige foto’s vereisen een prachtig onderwerp. IK hoop dat jullie genoten hebben van de Stad van Vogels gedicht geïnspireerd door u en uw Nederlandstalige Raven. IK hoop dat deze vertaler bewijst voldoende. Ik wens jullie een fijne dag en bedankt voor het genieten van de gedichten (zeer bemoedigend). Vriendelijke groet Robert.

Geef een reactie

