★BloemLacht★☆★

Goedemorgen
Ochtendzonnnetje
Kom maar uit je japonnetje
Zacht van kracht
In de ochtend
Hou jij de wacht
Hier en daar
En bloem
Die naar je lacht
Groene bladeren
Gaan door mijn
Aderen
Laat mij groeien
Als een mooie bloem
Bloeien 

La Brujitaaa

image

image

image

image

20 gedachtes over “★BloemLacht★☆★

      1. dank je wel! ik wandele met mijn brave hondje, Koning Leartje, in die boos langs een stroom nou! Lekkar weer van dag. Alleen met KL – hij begript redelijk goed Nederlandse voor een Irish Setter – Ik heb bijna geen Nederlands gebruikt voor ongeveer vier jaar of so, weet je wel! Maar ik ben heel blij jou kennis om te maken! jou gidicten samen met jou fotos zijn heel mooi en sensuel (?) volgens mij! haartilijk gedank dat zin zo vriendlijk! you make me homesick for holland, voor paarden en bloemtes en amsterdam en mooi meijses zoals jij zin ook! ja hoor! ik zei je snel weer! wij moeten wandelen nou! ❤ -marc

  1. Ik heb iedereen bijna verstoten in ´recente reacties´ momenteel; ik heb je bijna voor mezelf haha! Dank lief mooi Wonder dat je mij zover bracht; blij met je. Ik zal me verder koest houden, met hier en daar een pluim.

Geef een reactie

