☆☆Nergens☆☆

Het onbegrijpelijke onbelangrijke daar gaat het om ..want het gaat om nergens….
●•°                             ○•°                   •°○
               ●°•                           ●•
samen met denken met een omweg…..
                       ●•°
            
●•°                           •●°               ●•○
                 ••°●○                     ○●•°
       
              ●°•● ♡♡♡♡♡♡●•°●

image

image

image

image

33 gedachtes over “☆☆Nergens☆☆

  1. Ik heb niks teveel gezegd maar wel te weinig:
    toffe verwoording doet geen recht aam wat je me steeds zegt.
    Soms zeggen engelstaligen dat ze merken dat je hun taal niet verstaat
    maar ik merkte niet dat ze je niet verstonden.
    Op mijn blog staan links naar leraren die ik hoog acht,
    en als ik links moest verwijderen zouden zij vallen, niet jij.
    Totally Amazing You!
    Me too, anders zou ik niet zo genieten.
    Sorry dat ik uitleg wat je allang weet Lieverd!

  2. Wow. I finally had the time to go through more of your work. Dynamic. Powerful. And intense. I’ll need some time to let it soak in. Thanks for sharing. JT

Geef een reactie

