‘Byron Metcalf – Raven Medicine’ bekijken op YouTube

Byron Metcalf – Raven Medicine: http://youtu.be/TXaCr-DmJLA

Enjoyyyyyy !!!💋

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Krachtig
Als een parel
Allemachtig prachtig
Zo klein dat je was
Zo groot van liefde
Volg ik je
Je mooie pas
Ik zie je ogen
Glinsteren
En jou liefde
Voor mij creëren
Als een dolfijn
Door het water
Zet jij je vleugels
In hemelwater
Zo zuiver
Dat je bent
Zie ik jou bloeien
Als en parel groeien

image

image

image

image

image

image

49 gedachtes over “‘Byron Metcalf – Raven Medicine’ bekijken op YouTube

      1. het denken heeft je al 1001 keer geliked maar de bescheidenheid heeft me terug geroepen en gezegd: kijk in haar ogen als ze niet voor de foto bukt en wees tevreden

  1. …hmm…we have been so busy chasing dreams coming true that we have not visited blog-land for about a month!…your devotion to the animals you share your dreams of love with is most crushing tonight as Koning Leartje, my Irish Setter & 24/7 companion, was killed by a car last week…carpe diem!…as a must rose blooms so it must fade…jij zijn dat! ^^~~~~

Geef een reactie

