‘Lamb – We Fall in Love’ bekijken op YouTube

Lamb – We Fall in Love: http://youtu.be/S1dEJ_1PiOg

Ik mis je stem
Als een orkest
Door mijn Aderen heen

Jou lach raakt
Raakt me aan
Als muziek letters
Geschreven als Mooie sierletters

Jou warmte als
Een dansend akkoord
Voel ik jou kalmte

Die laat mij zweven
En doorleven

Ik mis jou woordje
Ik bedoel

Daar zat je weer
In je vliegtuigstoel

Ik mis wat ik
Gevonden heb
Een zeldzame
Bijzondere ster

La Brujitaaa

image

image

image

image

image

               XxxxxxxxxxxxxxX

15 gedachtes over “‘Lamb – We Fall in Love’ bekijken op YouTube

Geef een reactie

